expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 6 października 2013

WYNIKI CANDY!!!

Na wstępie chciałam wszystkim serdecznie podziękować za udział w mojej zabawie, jest mi bardzo miło, że przez ten ostatni miesiąc dołączyła do mnie tak spora grupka obserwatorów, jest to dla mnie bardzo motywujące i cieszy mnie każdy pozostawiony przez Was komentarz :)
A teraz do rzeczy. W mojej zabawie wzięło udział 25 osób :

ania.n
Dusia
raeszka


Nagrodę główną , Kotkę z akcesoriami do ubierania i małą sówkę...


...wygrała:


Agnieszka Modzelewska

... ale to jeszcze nie koniec, bo mam jeszcze nagrodę pocieszenia 
( niespodziankę ) , którą wygrała:

Szydełkowa Mama

Serdecznie gratuluję i proszę , żeby zwyciężczynie jak najprędzej się ze mną skontaktowały ;)
A reszcie osób jeszcze raz bardzo dziękuję za udział, mam nadzieję, że zostaniecie dalej u mnie i obiecuję, że na pewno jeszcze kiedyś zorganizuję candy, bo to jest wspaniałe uczucie gdy obdarowuje się kogoś tak po prostu, bezinteresownie :)
Życzę miłej niedzieli i pozdrawiam wszystkich gorąco ;)
Asia :)



11 komentarzy:

  1. wow to najlepszy prezent jaki mogłam dostać :) Będzie moja, usadzona na honorowym miejscu :)
    No dobra Pati dam się nią chwilę pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna nagroda :) gratuluje zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ale mnie zaskoczyłaś. Jeszcze nic w życiu nie wygrałam. Super miłe uczucie, bardzo dziękuję za zabawę.
    Gratuluję też Agnieszce, bo wygrała sobie prezent na urodziny.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwyciężczyniom;)
    ja oczywiście zostaję - pozostaję wierna, haha :D
    zresztą trafiłam do Ciebie na chwilę przed candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagrody cudne, gratuluje wygranym, dziękuje Ci za zabawę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dla zwyciężczyń nie wiem jak to się stało ze się nie zapisałam

    OdpowiedzUsuń