expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 18 października 2013

Poduchy za słodkości

Jakiś czas temu dostałam kolejną propozycję na wymiankę, a była to Sandra z blogu Moje Pasje. Ale się ucieszyłam bo wcześniej obejrzałam cały jej blog i jak zobaczyłam jakie cuda robi z modeliny, to mi normalnie szczena opadła :D Więc moja radość była ogromna gdy przyszła do mnie z zapytaniem, czy bym jej nie uszyła poduszeczek , w zamian za coś co sama by zrobiła.
Poprosiłam o ramkę... słodką, piękną ramkę... taką , którą ma się ochotę wylizać, bo tak realistycznie wygląda, a do kompletu pudełeczko na drobiazgi, które wygląda jak apetyczny, słodki torcik :P
Gdy tylko przesyłka do mnie doszła i zobaczyłam co jest w środku to radość była jeszcze większa :D cuda cuda cuda cuda cuda :D
Ciągle nie mogę się napatrzeć na to co Sandra zrobiła dla mnie, a raczej dla mojej córci, bo to z myślą o niej zamówiłam ten komplecik... no sami popatrzcie jaka zdolna z niej kobietka :) Wszystkim polecam jej blog ;)



 ...i taki mam teraz piękny komplecik :)

 No i jeszcze dostałam całą masę niespodzianek (czekolady już nie zdążyłam sfotografować :P)
 ... słodkie apetyczne kolczyki :)

Jeszcze raz, Sandro, serdecznie Ci dziękuję, zrobiłaś mi wiele radości tą wymianką, jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona :D
No a ja posłałam Sandrze kotka i sówkę, taki fioletowy zestawik ;)



I tak ode mnie woreczek z ptaszkami, pełen słodkości ;)


Ale narobiłam fotek :) Miłego oglądania i wylizywania własnych monitorów...
...na sam widok tych słodkości, ślinka cieknie :P

Pozdrawiam wszystkich nowych i stałych bywalców mojego bloga, jest mi miło, że jesteście ze mną ;)
Miłego dnia życzę :)




15 komentarzy:

  1. piękne:)zwłaszcza fioletowy zestaw kota i sowy...rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymiana ;) zarówno podusie jak i modelinowe słodkości cudne ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wygląda smakowicie :)
    Uwielbiam te Twoje podusie :) ale już tyle razy Ci to pisałam więc dodam tylko, że worek też super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt:)prawie zlizałam monitor:))bita śmietana jako kolczyk-super:))

    OdpowiedzUsuń
  5. oj oj faktycznie do zjedzenia! Ślinotoku dostaję od samego oglądania:) Ale kot i sowa również pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieziemska wymianka, smakołyki pycha, a te kolczyki są superowe takie małe a takie realistyczne :)). Twoje podusie piękne jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo się cieszę że ramka i pudełko Ci się podobają, ale to już mówiłam ;p

    A ja jestem zachwycona podusiami <3
    są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na te wszystkie pozytywne komentarze w pełni zasłużyłaś ;)
      ależ jestem ciekawa tych Twoich nowych pomysłów :D

      a ja pozdrawiam chłodnym nadmorskim wiaterkiem ;p

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Obserwuję, bo wspaniałe rzeczy robisz! :)

      Usuń