expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 21 października 2013

Na różowo

Witam w ten piękny, słoneczny, ciepły, październikowy dzień, oby takich dni było jeszcze jak najwięcej.
Na początku chciałam się pochwalić. Brałam udział w CANDY, zorganizowanym przez Monikę na blogu Martynkowo, no i ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu, wygrałam! :D Specjalnie dla mnie (a raczej dla mojej kruszyny), Monika szyje śliczną Panią Króliczycę, już się nie mogę doczekać :) Jak tylko zabaweczka dojdzie do nas to na pewno się nią pochwalę ;) A Was wszystkich serdecznie zapraszam na jej blog, dziewczyna robi przepiękne, kolorowe maskotki: klik
Przy okazji, chciałam jeszcze bardzo serdecznie podziękować Agnieszce Modzelewskiej, to co zrobiła ogromnie mnie onieśmieliło i lekko zawstydziło ;) Napisała post na temat mojej twórczości (tutaj), naprawdę, nie spodziewałam się tego, że ktoś poświęci kawałek czasu i kawałek swojego miejsca na blogu specjalnie dla mnie. Bardzo Ci dziękuję Agnieszko ;) Nawet nie wiesz jak mnie to podbudowało i dodało sił. 
Teraz już wiem, że to co robię ma sens :)
No dobra, a teraz czas na różowiznę. Kolejne poduszki które wyszły spod mojej maszyny rażą swoją różową siłą. 
Komplecik sowa i kotek, dla córeczek mojego brata...



... i jedna różowa sówka, którą zamówiła Szydełkowa Mama


A jeżeli komuś podobają się poduszki w kształcie sówek, to możecie takie wygrać u Bogo na blogu Wszystko co nadaje się na prezent, polecam ;)






23 komentarze:

  1. Świetne robisz te podusie ;) można się w nich zakochać ;) oj tak takie ciepłe słowa na temat swojej twórczości potrafią uszczęśliwić człowieka ;) pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowa i kotek są cudowne!Jestem pewna, że dziewczynki będą baaardzooo zadowolone!Chciałabym mieć chociaż cząstkę Twojego talentu do szycia... ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci wygranej. Sówka do mnie dotarła dzisiaj, bratanica dostanie ją na Mikołaja i jestem pewna, że będzie zachwycona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że doszła do Ciebie podusia :) mam nadzieję, że dziewczynka się ucieszy ;)

      Usuń
  4. Przepiękne podusie, ja zawsze :) Dopracowane w każdym calu.
    Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :)
    Co do mojego postu, napisałam tylko to co myślę, tak naprawdę to bardzo oszczędnie bo mogłabym bardziej zachwalać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no, bardzo dużo napisałaś :) i nie ma co za bardzo zachwalać bo jeszcze obrosnę w piórka xD

      Usuń
    2. To nie obrastaj tylko wymyślaj nowe wzory poduszek :)

      Usuń
    3. właśnie projektuje nowy wzór ;)

      Usuń
    4. Nie mogę się już doczekać :)

      Usuń
  6. Pięknie.Ja to nie mam takich zdolności manualnych.Pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie "rażą swoją różową siłą" :D pięęęękne, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż w takim wydaniu jest powalający!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest możliwość zamówienia takiej sówko-podusi dla chłopca?

    OdpowiedzUsuń
  10. W różu jest moc :)), Kochane podusie :)). Gratuluję notki na swój temat - to bardzo miłe :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne... Jak zawsze...:) Bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha właśnie poznałam jakie to uczucie, kiedy ktoś poświęci Ci kawałek swojego bloga:) Dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor genialny ! Lubię taki. A poduchy świetne . Oby takich więcej :-)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń