expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 11 października 2013

Koty Dwa

Dzisiaj nie będę się rozpisywać.
Tak na szybko: dwie maskotki kociaki, które trafiły do uroczych dzieciaczków...
...szary Kubusiowy Kłębuszek (mojego projektu)...

... i niebieski Liliankowy kocurek, wzór zaczerpnęłam z blogu Niecodzienny Zakątek ( polecam wszystkim, IVONNA tam przepiękne rzeczy tworzy),  urzekły mnie te kociaki którym to można łapki związać i włożyć w nie coś co mogą sobie przytulać, ja akurat uszyłam serduszkową rybkę. Oczywiście koty IVONNY są o niebo piękniejsze od mojego ;)


 A na koniec zdjęcie z serii "Kot w pudełku" :)

Normalne nie? Nowe pudełko, nowy cel, nowe miejsce do spania, pewnie i nowe kocie sny :)



22 komentarze:

  1. Świetne :-) A ten niebieski... mmm cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) no jak to wszystkie niebieskie kociaki ;)

      Usuń
  2. Wymiatają kociaki, fajniste pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne Kociaczki, a Liliankowy najśliczniejszy. Właśnie dzisiaj go dostała i najśmieszniejsze jest to, że była ubrana idealnie pod kolor kotka.
    P.s. Lilka śle całusy dla Karolci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D no popatrz, wyczułyście kolorek :) dziękujemy i również posyłamy całuski dla Lilianki, miłej zabawy kotkiem ;)

      Usuń
  4. Rewelacyjne! I przy okazji zastanawia mnie, co takiego koty widzą we wszelakich pudełkach i kartonach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, domyślam się, że jak byłabym kotem to też pakowałabym tyłek w wszelakie pudełka i kartony xD chyba przytulnie i ciepło musi być w czymś takim :)

      Usuń
  5. Podziwiam Podziwiam Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mi bardzo przykro bo po raz pierwszy niestety nie mogę się zgodzić z Twoim zdaniem :( Niestety, ale Twoje kotki, poduszki itd. "wymiatają". Tłumacząc na nasze - są boskie, po prostu fantastyczne. Pięknie łączysz kolory, wzory. Twoje prace są takie radosne :) Oczy same się cieszą. Podsumowując i nikomu nic nie ujmując ( bo tamte też są ładne), Twoje kotki bardziej mi się podobają.

    Nawet 9 latek docenił urok kotka - czyli Kuba nowy właściciel a mój syn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D o rany, ale mnie połechtałaś :D przez taki komentarz to aż mnie ręce zaczęły swędzieć, żeby zacząć coś szyć xD bardzo Ci dziękuję z miłe słowa i cieszę się, że kotek spodobał się Kubusiowi :)

      Usuń
  7. Fajne kociaki,bo inne:)A Twój koteczek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. serdecznie dziękuję za wszystkie Wasze miłe komentarze, jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie i że podobają się Wam moje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale urocze te Twoje kociaki :)
    kot w pudełku... hahaha, powalił mnie :D chętnie bym obejrzała więcej zdjęć Twoich kotów (bo z tego co widziałam, to masz 2?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to mam 3 koty, tego białego persa i dwie kotki , matka i córka, które są identycznego umaszczenia i które się nienawidzą xP a tak po za tym to jeszcze mam psa, którego kocha ta kocia córka... a o 36 sztukach przepiórek nie wspomnę xD
      chyba będę musiała zrobić kiedyś nowy post poświęcony moim zwierzakom :)

      Usuń
  10. Super zabawki ale kot w pudełku to dopiero cudo, z daleka wygląda jak pudło z czesanka wełnianą. No cóż koty wybierają dziwne miejsca ale podobno najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie te Twoje stworki przytulanki, kociaczek cudowny, a ten w pudełku... ja myślałam, że tam jest ocieplona do wypychania zabawek, haaa..haa Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję, że się kiedyś nie pomylę i zamiast poduszkę wypchać ovatą, to wypcham ją kotem xD

      Usuń
  12. Piękne pluszaki szyjesz !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kociaki a ten ostatni jak się pięknie wpasował :))

    OdpowiedzUsuń