expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 4 października 2013

Kolejne dodatki do Candy Kociczki

Jeszcze tylko kilka godzin i zamykam listę chętnych do uczestnictwa w losowaniu mojej Kociczki z akcesoriami :)
Kociczka, trochę głupio to brzmi, macie jakieś propozycje na imię dla niej?
Wczoraj skończyłam kolejne gratisy, które powędrują do zwycięzcy mojego Candy. Dostałam od Was różne propozycje, które zrealizowałam i których niestety się nie podjęłam, bo czasu brakło.  Ale myślę, że to co jest, powinno Was ucieszyć :)
A więc, moja Kotka będzie miała spódniczkę, bluzeczkę, chustę, torebkę, buciki, sukieneczkę na zmianę i koleżankę sówkę...aha, no i kotka dostała również wąsy. Było kilka propozycji na myszkę na smyczy, ale jakoś mi to nie odpowiada, żeby kotka trzymała kogoś na uwięzi ;P lepiej żeby miała kompana niż pupila :) A z resztą uwielbiam sówki, więc choć taką małą ode mnie dostaniecie.
A oto nagrody o które walczycie:

 ...nowa sukieneczka na zmianę...

 ...cały zestaw...
 ...sówka :) w końcu wypróbowałam farby do tkanin, które niedawno kupiłam 
(oczy i rzęsy)...


 ...-"jak to? że co? że jakąś kotkę będziesz komuś gdzieś wysyłać?chyba nie mnie?"o_O
-"Nie no, coś Ty, Puśka, ciebie nigdy nie oddam" ;)

A tu link do candy:


13 komentarzy:

  1. Apetyt rośnie na takiego kociaka. Moja Lila mówi na koty "Miau", więc może takie imię?
    Pokazałam jej Twoją Puśkę i chciała ją pogłaskać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna nagroda...trzymam za siebie kciuki:)Byłby to idealny prezent dla bratanicy-jej urodziny już tuż tuż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie to JA JĄ CHCĘ :) hahaha. Co do imienia to nie jest zwykła kotka tylko prawdziwa dama więc proponuję madam Rozalinda ;) Licytując się z przedmówczynią ja mam urodziny w poniedziałek, więc mam pierwszeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, poprostu trzymam kciuki, że może wreszcie mi sie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez ciekawy i kolorowy blog, jak to dobrze ze moglam wpasc z rewizyta i w taki to sposob Cie znalazlam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no dziewczyny, trzymajcie kciuki za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki świetny pomysł!!kurcze pozazdościć córeczce takiej mamusi ;) ja niestety zupełnie lewa jestem do maszyny ale mam nadzieję się troszke nauczyć.Zdradź mi proszę jaką masz maszynę do szycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ma starego elektrycznego łucznika, na którym mam tylko dwa ściegi, stębnówkę i zyg-zag, no ale dobrze szyje i to jest najważniejsze ;) marzy mi się taka jakaś fajna , z porządnej firmy maszyna, ale na razie pozostanie to tylko marzeniem..

      Usuń
    2. ja poszukuję choćby używanej,tyle piękności widzę uszytych na blogach że aż sama chciałabym się nauczyć...w końcu na próbie świat stoi ;) a Tobie życzę niech się marzenie spełni bo masz wspaniały talent!!

      Usuń
    3. dziękuję :) może kiedyś zarobię na taką fajna maszynę ;)
      a tobie życzę powodzenia w pierwszych krokach w szyciu, trzeba próbować, a i warto się tego nauczyć bo to sprawia wiele radości i satysfakcji jak się samemu coś zrobi :)

      Usuń