expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 24 października 2013

Coś dla chłopców i fanów motoryzacji

Tym razem nie będzie ani kota , ani sowy, ani żadnego innego poduszkowego zwierzęcia... pora na coś z czym każdy człowiek ma kontakt i mimo że go lubi, to nie może go przytulić, tak żeby przy tym nie zrobić sobie krzywdy ;P a mowa o samochodzie, bez którego w dzisiejszych czasach, większość z nas, nie może sobie wyobrazić życia. 
Więc czemu by go nie przenieść do sypialni? :) No ale pod warunkiem, że się troszkę pomniejszy i zrobi mięciutki...
To jest moje pierwsze autko, jakie uszyłam, takie dostałam zlecenie od mojej koleżanki z czego się ucieszyłam bo lubię tego typu wyzwania. 
Wzorowałam się tylko i wyłącznie na prawdziwych modelach samochodów, zaprojektowałam, powycinałam, pozszywałam i taki oto wyszedł efekt końcowy:
 ...żeby nie było, autko i jego projekt...

...no i już w całości, poskładany do kupy :) taki tam sportowy składak na alufelgach, ze spojlerem, poszerzanymi zderzakami i progami, moc 200 latających koni,  porwie każdego z turbo prędkością w świat pięknych snów i marzeń ;)




...no popatrzcie, a jednak jest tu jakaś sowa, przyczepiła się do bagażnika i też chce pojechać gdzieś daleko :)

...no i to by było na tyle fotek, mam nadzieję że trochę urozmaiciłam ten mój sowi i koci świat ;)




18 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło Ci to poduszkowe autko ;) bardzo ciekawy projekt ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś genialna. Byłam ciekaw jak wyjdzie Ci samochód i wyszedł świetnie. Pewnie, jak ktoś by zamówił rakietę, to też byś uszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow zdolniacha z Ciebie :) fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudne urozmaicenie:)świetna wyścigówa!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale rewelka!:D
    haha, lubię Twoje opisy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :) dzięki ;) co mi w głowie siedzi to wylewam na bloga xD

      Usuń
  6. wow:) auto jest rewelacyjne!!! super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super odjazdowa bryka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale ekstra wóz:)wyszedł Ci wprost genialnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, wpadłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobało, zwłaszcza koty i sowy! Zapraszam do mnie: kacikmalejsowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój synek byłby zachwycony! Ja zresztą też, bardzo podobają mi się Twoje prace i to, że tworzysz z wielu materiałów, papier, masa solna, itp.
    Czy mogłabyś mi zdradzić gdzie kupiłaś te tasiemki w sowy?

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za tyle miłych komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohhh... poduszeczka byłaby idealna dla mojego siostrzeńca... Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń