expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 27 września 2013

Prezent na roczek

Prezent już doszedł do nowej właścicielki poduszeczek, więc mogę się nimi pochwalić (będę Was zanudzać tymi wzorami ;P).
To była niespodzianka, o której nie wiedziała ani mała Zojeczka, ani jej mama ;)
Na prośbę koleżanki uszyłam motylka i sówkę, zrobiłam jeszcze kartkę, w której znalazły się jej życzenia i to wszystko wysłałam do niczego świadomych, dziewczyn :)

a oto podusie...


...i kartka:


dawno nie miałam pędzla w ręce, także to nie jest jakieś dzieło sztuki :P
użyłam farb akrylowych i zapaćkałam klejem z brokatem, co by się ładnie mieniło...

Przypominam: jeszcze tydzień do końca mojego candy:




18 komentarzy:

  1. Twoje poduchy są rewlacyjne:)
    A kartka super Ci wyszła;)
    Fajna taka niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja Ci będę słodzić, przecież sama wiesz, że są cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne poduchy i do tego w odlotowych kolorach :)
    Pozdrawiam Marta.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent pierwsza klasa. Przepięknie Ci wyszły podusie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduchy wypasione , mam pytanie można je odgapić Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. To się dziewczyny ucieszyły. Ciekawe która bardziej, duża czy mała ?

    OdpowiedzUsuń
  7. One są boskie!! Aż mi się buzia uśmiecha jak na nie patrze! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka mnie rozwaliła - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszki świetne, takie miłe i pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć takie zdolności jak ty :) Cudna kartka bp podusie już widziałam i też są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  11. poduchy mistrzowskie jak zawsze, a karteczka rewelacyjna! słodka :) też bym chciała tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podusie są śliczne zapraszam na wymianke http://upominek.blogspot.com/2013/09/wymianka-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  13. podusie są śliczne zapraszam na wymianke http://upominek.blogspot.com/2013/09/wymianka-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Normalnie patrzę i podziwiam...:) Przepiękne i jakie dokładne wykonanie...:)

    OdpowiedzUsuń