expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 6 września 2013

Pierwszy Ząbek, Pierwszy Kotek, Pierwsze Moje Candy!!! :D

O rany, ale jestem podekscytowana :)
No ale zanim przejdę do rzeczy, chciałam ogłosić wszem i wobec, że mojej 5 miesięcznej córeczce wyszedł pierwszy ząbek :D dolna lewa jedyneczka :)
A więc to chyba odpowiednia okazja, żeby obdarować Was moim cukiereczkiem, bo tak się cieszę, że normalnie... ech, matki wiedzą o co chodzi ;)
Moim prezentem dla Was będzie urocza Kociczka w spódniczce i  bluzeczce, i jeszcze z chustą którą można dowolnie , jak się komu podoba zakładać.
Jest to moja pierwsza praca tego typu i nie ukrywam, że pochłonęła mnie nieziemsko, wczoraj siedziałam nad nią do pierwszej w nocy, nie mogłam przestać ją szyć, a dzisiaj skończyłam i od razu chcę Wam ją przedstawić:

             
              


Jak już uszyłam tą kotkę to jakoś mi tak pod myszkę podeszła, chyba przez ten pyszczek ;P
Wszystkie ubranka można łatwo z niej ściągnąć, bo spódniczka jest na gumce, a bluzeczka ma sznureczki do zawiązywania na ramionach.

No i jak to prawdziwa elegantka, naszyjnik z perełką mus być..

 Wykrój znalazłam kiedyś tam na necie i dopiero teraz dostałam natchnienie, żeby zrealizować ten projekt. Nóżki i rączki przyszywane są z guziczkami, dzięki czemu zabawka jest "ruchoma", można do woli kręcić jej kończynami.



No to teraz zasady mojego CANDY:
1. Jeżeli podoba Ci się mój blog i Kotek, to pozostaw tutaj swój komentarz z chęcią uczestnictwa w zabawie.
 2. Dołącz mnie do swojego grona obserwowanych blogów
3. Jeżeli masz swojego bloga, umieść na nim mój podlinkowany banerek z informacją o Candy
4. Jeżeli nie masz bloga, w komentarzu zostaw swój adres mailowy
5. Napisz w komentarzu co jeszcze powinna mieć Kociczka, tzn. jakie przedmioty mam jej jeszcze uszyć. Pod koniec zabawy, do wygrania będzie Kociczka z akcesoriami ;)
6. Ciekawość to jedna z dróg do wiedzy, więc napisz skąd dowiedziałeś się o moim blogu ( ale nie musisz na to odpowiadać)
7. Candy trwa do 4 października do północy, czyli do Światowego Dnia Zwierząt , czyli wszystko pasi, bo kotek wspiera przy okazji tę ideę pamięci o naszych czworonogach.
No to chyba wszystko. Życzę miłej zabawy i z góry dziękuję za uczestnictwo :)

banerki:
 


39 komentarzy:

  1. Ktoś pierwszy musi być- pierwszy nie wygrywa:(
    ale będą tą pierwszą:)
    Ten kotek to miła przytulanka dl mojego Synusia- On uwielbia przytulanki:)
    A teraz mały wiersz J.Tuwim:

    Kotek

    Miauczy kotek: miau!
    - Coś ty, kotku, miał?
    - Miałem ja miseczkę mleczka,
    Teraz pusta jest miseczka,
    A jeszcze bym chciał.

    Wzdycha kotek: o!
    - Co ci, kotku, co?
    - Śniła mi się wielka rzeka,
    Wielka rzeka, pełna mleka
    Aż po samo dno.

    Pisnął kotek: pii...
    - Pij, koteczku, pij!
    Skulił ogon, zmrużył ślipie,
    Śpi - i we śnie mleczko chlipie,
    Bo znów mu się śni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ostatnio myślałam, żeby znaleźć ten wierszyk, bo mojej córeczce go mówiłam ale tylko sam początek pamiętałam, dziękuję ;) dlaczego pierwsi nie wygrywają? każdy ma równe szanse na wygrane, wszystko zależy od losu ;)dziękuję za udział i życzę szczęścia :)

      Usuń
  2. Obserwuję jako: Agnieszka Modzelewska
    Baner na :http://superdzieciaczki.blogspot.com/
    Ta kociczka powinna mieć jeszcze : torebkę
    Dowiedziałam się z bloga poprzedniczki.

    Zazdroszczę talentu. Też tak bym chciała potrafić:)
    Przy okazji zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Greenfrog
    banner: http://greenfrog93.blogspot.com/
    O Twoim blogu dowiedziałam się również z bloga dekupagekinii - dokładniej mówiąc z blogrolla - przyciągnęła mnie miniaturka zdjęcia poduszek z poprzedniej notki ;)

    Co powinna mieć kociczka...? Może swojego kociaka? Chociaż z tym dużo roboty, to może małą kociczkę junior? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć sama szyję kotek jeszcze nie wyszedł z pod mojej maszyny. W domu mam miłośniczkę koteczków w każdej postaci więc chętnie się ustawię w kolejeczce.
    Takiej modnisi sprzydałaby się torebeczka i jakieś buciki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebeczkę na pewno będzie mieć, no a z butami to może być problem, nigdy nie szyłam bucików, no ale spróbuje, jak mi władne wyjdą to będą :)

      Usuń
  5. Ja też się zgłaszam, ja też. Mam półtoraroczną córcie, która uwielbia koty, więc jeśli wygram to dla niej. Odkryłam Cię na blogu "Moje małe decupage". Koteczce przydała by się maleńka myszka.
    P.s. Pamiętam jak mojej wyszły pierwsze ząbki, od razu dwa, a teraz pchają się już "piąteczki". Mam tylko nadzieję, że Twoja Malutka dzielnie znosi ząbkowanie. Pozdrawiam i mam nadzieję, że nie będzie to nadużycie, jak zaproszę Cię do siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście moja córcia dzielnie znosi ząbkowanie :) troszkę pomarudziła jak sie wyrzynał ząbek, ale teraz jest już dobrze :) dziękuję za udział i na pewno cię odwiedzę ;)

      Usuń
  6. Melduję się na Candy... Chcem to cudo mieć :) albo taka podusię sowusię w groszki zielone oczywiście :)
    Asia powiem Ci, że wymiatasz Maleńka z tą robótką :) Normalnie szczęka mi padła i zebrac jej nie mogę... ;)
    Ja obserwatorka od samego początka hehehe :) Byłam jako pierwsza :) zresztą dobrze o tym wiesz :) a ska się o blogu dowiedziałam to też wiesz, że z forum :)
    Faktycznie kotek bardzo przypomina myszkę, przez ten pyszczek ;) Musisz go bardziej spłaszczyć i będzie ok :)
    A jesli chodzi o akcesoria to myszka ma wszystko co potrzebne. Poza tym już ktoś torebke przedemną wymienił, poza tym mogą byc jakieś ubranka na zmianę i oczywiście jakies maleństwo do kompletu :D
    A co do bucików to może maszynowo ciężko ale dziergane też mogą byc a to już prostsze hihihi :)
    Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, jesteś pierwszą obserwatorką mojego bloga :) za co bardzo Ci dziękuję ;) a kotka ubranko na zmianę też będzie mieć :) i jakieś malutkie zwierzątko też ;)

      Usuń
  7. Piękna damulka :)) choć mam pieska w domku to kotek nie zaszkodzi :))). Ja bym widziała jakąś malutką myszkę :)). Jeśli chodzi o Twojego bloga to weszłam przez Twój komentarz, który zostawiłaś u mnie - lubię wiedzieć kto do mnie zagląda, no i można natrafić na świetne blogi :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj!
    Obserwuję jako: Ewa Skomorucha
    email: skomorucha.ewa@gmail.com

    Proponuję dodać jeszcze wąsy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do uczestnictwa w zabawie :)

    Obserwuję jako Centrum Rozwoju - z konta mojej firmy :)
    e-mail: gosia5675@wp.pl

    Skąd się znamy? Ze skarbka (gosia5675)! Od dawna podziwiam Twój talent!!
    A Twojej kocicy (może niedługo mojej :) ) pasowałby stylowy kapelusik!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Ty Gosiu? :D fajnie że tu jesteś :D kapelusik? myślałam nad nim.. może uda mi się go uszyć..zobaczymy :)

      Usuń
    2. Tak to ja :) no to czekam czekam na kapelusik :)

      Usuń
  10. Ja też ustawię się po kotka :;-)
    Pasowałby mu wakacyjny kapelusik i torebeczka :P
    Obserwuję jako modelinkiwerki
    Mój e-mail weronika.jelen@gmail.com

    Pozdawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebeczka już jest ;) popracujemy nad kapelusikiem ;)

      Usuń
  11. Kocica jest kobietką, jakieś włoski by się jej również przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział w Twoim candy :) banerek na blogu: http://corale-art.blogspot.com
    O Twoim blogu dowiedziałam się z bloga koleżanki Kingi: http://dekupagekinii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja wpisuje się na listę chętnych :)
    jako dziecko uwielbiałam przebierać swoje lalki...może więc jakieś dodatkowe ubranko? na przykład ogrodniczki? płaszczyk z kapturkiem? albo sukienka dla baletnicy - takie kocie tutu? :)))

    chociaż w takiej postaci i z takim wyposażeniem (buty i torebka są cudne!) bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja sie skusze .O Twoim blogu wiem przez przypadek ,kiedys ze znajoma ktora tu wchodzi zgadalam sie i powiedziala mi o tym ze zna fajny blog i tak i ja tu zajrzalam i juz zostalam
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wezmę udział ;))
    Skoro elegantka to powinna mieć elegancką torebkę.;)

    Banerek na blogu : http://nataliabloguuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    http://trojandowo.blogspot.com/
    Jeśli chodzi o dodatki to może jakaś sukienka na zmianę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też się chętnie zapiszę:)Dowiedziałam się o Tobie,bo wpadłam w rewizytę:)Bardzo mi się u ciebie podoba,więc zostałam na dłużej:)A dla elegantki przydałby się parasol albo wachlarz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kociczka cudowna, zapisuję się do zabawy. Trafiłam do ciebie tropem zdjęcia tej ślicznotki zamieszczonego na blogu koleżanki. Skoro kociczka ma jechać w podróż to potrzebna jej torba lub walizka i nakrycie głowy. Jest słodka. Pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie jeśli nie zasypiasz na stojąco jak wszystkie mamusie maluszków.

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :)
    Według mnie, Króliczka, skoro jest już taką elegantką, powinna mieć jeszcze do kompletu korale oraz bransoletkę :)
    Na Twojego bloga trafiłam poprzez bloga superdzieciaczki.blogspot.com :).
    Swoje bloga niestety nie mam, więc zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie dopiszę się do tej kolejki:) Jak się dowiedziałam o Twoim blogu? Trafiłam tu poprzez banerek z innego bloga:)
    A co pasowałoby jeszcze kotce? Dziewczyny wyżej napisały już tyle rzeczy, że chyba nic więcej nie potrzeba;) Kociak jest fajowy:) Mój Ignaś bardzo lubi kotki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako bernadeta bomba
    dodatki typu kapelusz, torebka, parasol itp.
    bloga znalazłam na innym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl

    O blogu wiem z innego bloga :)
    Kotek mógłby mieć jeszcze torebkę lub myszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful ♥ ♥ ♥ hope for the best
    I think mouse :)
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka kocia piękność!! córcia teraz śpi, ale gdyby widziała kotkę, to pewnie skakałaby z zachwytu nie mogę więc nie ustawić się w kolejce po nią ;)) Kotce dodałabym torebkę, ale widzę, że już ma :)
    A o Twoim blogu dowiedziałam się z mojego ;)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję ząbka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marze o jakiś szmacianym stworku,ale niestety nie umiem szyć, ale wszystko przede mną . Banerem u mnie na blogu wiec zapraszam z wizytą http://skradzionechwile.blogspot.com/ , obserwuje jako Magda Wrona. Co by mógł mieć kotek, może jakiś bukiet kwiatów lub koszyk piknikowy

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne to , więc ja się również zgłaszam pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  27. Kociaczka jest super, chętnie i ja ją przygarnę :).

    O blogu dowiedziałam się poprzez informację o candy na jednym z blogów.

    Fajnym dodatkiem byłaby np. mysz na smyczy hihi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście obserwuję jako Ania Jura już od dawna. Jako kocia maniaczka nie mogę przepuścić takiej okazji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ale to jest konkurs z poprzedniego roku..

      Usuń