expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 24 września 2013

Kolejne wyróżnienie i śliczne nutkowe chusty

Już się nie mogłam na nie doczekać :D  ale nie spodziewałam się,  że aż tak szybko do mnie dojdą, a mianowicie nutkowe chusty, które zamówiłam u Jowitki z Pracowni Pod Aniołami. Jak tylko zobaczyłam ten materiał, to zaraz pomyślałam o córeczkach mojego brata.  Jest to bardzo zdolna i muzykalna rodzinka, więc mam nadzieję, że prezent przypadnie im do gustu :)
Dzisiaj listonosz przyniósł mi przesyłkę... no sami popatrzcie jakie to cudne.
Jowitko, jeszcze raz, bardzo serdecznie Ci dziękuję :*





***

I znowu dostałam kolejne wyróżnienie :)
Tym razem otrzymałam go od  Agnieszki z blogu "Super Dzieciaczki" , dziękuję Ci serdecznie :*


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.  Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania na które musiałam odpowiedzieć:
1.  Co chciałabyś zobaczyć, zwiedzić ( miejsce na świecie )? - Norwegia
2.  Ulubiony kolor? - wszystkie lubię, każdy ma swoje miejsce i przeznaczenie
3. Ulubiony serial? - nie oglądam seriali, ale lubiłam Aidę (szkoda, że tak mało odcinków)
4. Jeździsz samochodem? - tak
5. Szminka czy tusz do rzęs ? - tusz do rzęs
6. Jedna rzecz jaką zabrałabyś na bezludną wyspę? - łódź, żeby z niej uciec ;)
7. Chciałabyś się cofnąć w czasie, aby coś zmienić ? - nie
8. Co najbardziej lubisz kupować ? - ciuchy i starocie
9. Ulubiony miesiąc? - maj :)
10. Góry czy morze? - góry mam za oknem, morze uwielbiam
11. Najfajniejszy i najgorszy prezent jaki dostałaś ? - nie było najgorszego prezentu, z każdego się cieszę.

 Moje pytania:
1. Czy masz zwierzęta, jeśli tak to jakie?
2. Czy robisz zakupy przez internet?
3. W jakiej części domu, najbardziej lubisz przebywać?
4. Twój ulubiony smakołyk.
5. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
6. Basen czy spacer?
7. Szpilki czy trampki?
8. Co byś zrobiła z toną orzechów włoskich?
9. Jaki region Polski najbardziej Ci się podoba?
10.  Czy masz ochotę zrobić coś szalonego? Jeśli tak, to co?
11. Zabijasz muchy packą czy chemicznie :)

Moje nominacje:


Jeżeli nie chcecie bawić się w ten łańcuszek, to nie musicie odpowiadać na te pytania, możecie przyjąć ode mnie wyróżnienie, bez żadnych zobowiązań ;)
Dziękuję za zabawę i pozdrawiam ;)

14 komentarzy:

  1. Śliczne i bardzo oryginalne chusty :) Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne chustki:) gratulacje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie, gratuluję również Tobie. Jak córcia wieczorem będzie grzecznie spała, to się tym zajmę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się odpowiedź na pytanie numer 6 :D
    moim ulubionym miesiącem też jest maj, i też wolę tusz do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i jeśli pozwolisz odpowiem u Ciebie;
    1.Pies
    2.Tak
    3.Kuchnia
    4.Lody
    5.Nie mam ulubionych
    6.Basen
    7.Jedno i drugie
    8.Zjadła ha ha
    9.Góry
    10.Tak
    11.Łapię
    Dziękuję ślicznie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci ślicznie za wyróżnienie :-)
    Maj też jest moim ulubionym miesiącem :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyróżnienia gratuluję a tkaniny faktycznie mają świetny wzór.
    Pozdrawiam Marta :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Jest mi niezmiernie miło :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. W maju urodziła się moja Pati :) Góry za oknem ? wow :)
    Ps. Przyznam Ci się że moje zakupy wyszły mnie jeszcze taniej, bo moja dopiero co otwarta firma właśnie tym się zajmuje. Więc ten fajny sklep to ja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie ładne te serwetki :) śliczne rzeczy tu tworzysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie są serwetki tylko chusty pod szyję dla dzieciaczków i to nie jest moje dzieło, kupiłam je od Judytki z Pracowni Pod Aniołami ;)
      ale dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  11. Chusteczki są cudne, na pewno się spodobają :) A ja śliczne dziękuję za wyróżnienie :) jest mi miło tym bardziej, że zajmuję się blogiem mniej, niż kiedyś i bardzo mnie cieszy, że znalazł się w tych przez Ciebie wybranych spośród tylu innych :))

    OdpowiedzUsuń