expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 4 września 2013

Kociaki - włóczkowe rozrabiaki

Moje oczy trochę odpoczęły przy szyciu tych poduszek :)
Po całej serii zielonych,  żółtych i różowych kotów i sówek, przyszła pora na szarość i  granat. To takie wspomnienie po mijającym lecie, bo granatowy kocur jest tak jakby w marynarskim stylu...


metki muszą być :) oczywiście ręcznie robione... jak hand made to hand made ;P




 Tak na szybko, doszyłam jeszcze lambrekin do kompletu..


A dzisiaj zrobiłam małe zakupki na allegro,  zamówiłam różne tasiemki rypsowe, jak dojdą to się pochwalę ;)
A tak na uszko Wam powiem, że pomalutku przygotowuję swoje pierwsze candy :D emocjonuje się troszkę,  projekt już jest, więc niebawem będzie nowy post z niespodzianką
 :)
Mam taką małą prośbę do bardziej doświadczonych blogowiczek, możecie mi tutaj sypnąć poradami odnośnie przeprowadzenia candy? Będę bardzo wdzięczna :*

13 komentarzy:

  1. Piękne podusie. Bardzo mi się podobają. Szczególnie ta niebieska (nie wiedzieć czemu ;) )
    Co do candy, to musisz ustalić czas trwania i warunki uczestnictwa (dodanie do obserwowanych/kręgów lub nie; wzmianka na blogu, FB; umieszczenie banerka na blogu powiązanego z Twoim postem o candy, etc... )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)ha ha :) no rzeczywiście, ciekawe czemu ;P bo niebieskie koty są piękne ;) dzięki za info ;)

      Usuń
  2. śliczne groszkowy jest przesłodki, a co do candy to zobacz jak jest u innych i tyle potem wylosujesz i już prosta sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie groszkowe materiały są słodkie, zakochałam się w nich :D dzięki Diano, zerknę sobie do Ciebie jak to się robi ;)

      Usuń
  3. Piękne podusie-sowusie :)
    Ja też postanowiłam, że wrócę i do tworzenia i do blogowania :) życzę Ci duuużo czasu byś miała możliwość wyżycia się twórczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ostatnio myślałam o Tobie, że pewnie masz taką samą sytuację jak ja zaraz po porodzie :) dziecko nie dawało szansy na twórcze prace, z resztą tylko by się człowiek patrzył w tego cudownego maleńkiego człowieczka :) fajnie, że wracasz, czekam z niecierpliwością na Twoje prace ;)

      Usuń
  4. Cudne kiciaki :)) ale w Twoich sówkach to normalnie się zakochałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku, dziękuję :D jest mi bardzo miło, że Ci się podobają moje poduszeczki :) pozdrawiam i dziękuję za dołączenie do mojego grona ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) miło mi że mnie odwiedziłaś :)

      Usuń
  6. aaa! zakochałam się w tych poduchach! Piękne są <3

    OdpowiedzUsuń