expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 10 września 2013

Dodatek do Candy - torebeczka dla kotki

Właśnie zrealizowałam Wasz pierwszy pomysł na akcesoria dla Koteczki , a jest to urocza i słodka maleńka torebeczka. Oto jak się prezentuje na jej ramieniu:


a w tle widać moje kolejne wyzwanie, dostałam zlecenie na uszycie poduszki w kształcie motyla.. no zobaczymy jak mi to wyjdzie...


i jak? podoba się? :)
Jeszcze tylko muszę zrobić jej zapięcie i będzie już całkiem gotowa.

Dzisiaj też dostałam przesyłkę z zamówionymi na allego pierdziołkami, niby nic takiego a cieszy mnie to jak nie wiem :D farbki do tkanin i kolorowe tasiemki z sówkami i ptaszkami.




Jeszcze się pochwalę kolejną podusią - zielona kotka w grochy

Oczywiście przypominam o moim CANDY, które trwa do 4 października ;)





13 komentarzy:

  1. Torebeczka jak tralala, a z takich pierdziołek też bym się cieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebeczka, drobiazgi też. Kiedy masz czas na tworzenie takich cudeniek? Pamiętam, że jak ja karmiłam piersią, to nie miałam czasu się po pupie podrapać (no ale dzieci są różne), nawet teraz zdarza mi się szydełkować z dzieckiem na kolanach, bo to mamusina córeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakoś staram się w miarę możliwości wygenerować trochę czasu :) najwięcej tworzę jak mi moja córcia śpi, ale jak jest spokojna to kładę ją na matę edukacyjną albo do leżaczka i tam się ładnie bawi, a ja mam gdzieś tak z 15 do 20 minut, żeby popchnąć prace do przodu :)trzeba sobie jakoś radzić ;)

      Usuń
  3. torebeczka urocza :) a koty-poduchy wychodzą Ci rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ten kot i te sowy też są boskie;) co byś za nie chciała:) jakaś wymianka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała torebeczka a tak mnie zachwyca :)Jak patrzę na te twoje cuda to coraz bardziej chce mi się nauczyć szyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka przeurocza :)
    jakie cudne przydasie! i cudowna kotka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję, acz moim zdaniem do pięt nie dorasta Twoim kotkom!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kociak cudny :) No a torebeczka dobrana cudnie do modelki!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak patrzę na tę kocią poduchę, to nachodzi mnie niepowstrzymana ochota na uszycie takiej dla córki. I znowu będę się wściekać, bo naszyję oko w miejsce nosa, a nos przyszyję do ogona i takie tam.... Ale jest tak piękna, że chyba zaryzykuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję że ci się podoba ;) i grunt to pozytywne myślenie, na pewno Ci się uda uszyć ładną podusię ;)

      Usuń
  11. Fajne wstążeczki :)), masz może namiar? Zielona koteczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń