expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 16 września 2013

Buciki Kotki i wyróżnienie :)

A jednak podjęłam sie Waszego wyzwania i uszyłam buciki dla kotki, którą już niebawem rozlosuję między wami.
Nie są jakieś takie nadzwyczajne, no ale w końcu to moje pierwsze w życiu botki jakie uszyłam, więc wybaczcie gdybyście zauważyły jakieś niedociągnięcia ;)
A oto kotka w pełnej krasie...


...i jej nowe buciki

A teraz chciałabym bardzo podziękować szydełkowej mamie , od której otrzymałam wyróżnienie, jestem zaszczycona :)
Wiem, że te wyróżnienia to taki łańcuszek, a ja za łańcuszkami nie przepadam, ale jednak jest to bardzo miłe jeśli ktoś docenia to co robisz i ogłasza to na swoim blogu :)
Jeszcze raz dziękuję i  odpowiadam na zadanie, którym to było ujawnienie 7 faktów o sobie:

1.  Jestem żoną wspaniałego mężczyzny i matką cudownej dziewczynki.
2. Jestem po szkole krawieckiej.
3. Uwielbiam jeździć na nartach i na rowerze.
4. Lubię zwierzęta, mam jednego psa i 3 koty.
5. Uwielbiam łowy w ciucholandach i na pchlich targach.
6. Największą radość sprawia mi obcowanie z naturą.
7. Mam skoliozę i co jakiś czas nawala mi kręgosłup ;P


Zasady nominacji:
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.

A moje nominacje otrzymują następujące blogi:

Wszystkich bym nominowała, ale niektóre osoby nie chcą się bawić w wyróżnienia ,a drugich nie zmieszczę na tej 7 osobowej liście :P
Moje wyróżnienia trafią do wspaniałych dziewczyn, które potrafią pogodzić swoje pasje z obowiązkami domowymi bądź szkolnymi ;) A rzeczy jakie tworzą bardzo mi się podobają :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że przyjęłaś to wyróżnienie. Jakoś tak nie zwróciłam uwagi na to, że wyróżnienia to łańcuszki, a rzeczywiście tak jest. Jednak dzięki temu dowiedziałam się troszkę o Tobie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym. Buciki dla Kotki są cudne !!!

      Usuń
  2. buciki są cudne :D ah te kropasy!
    Kiedyś mi lekarz powiedział, że mam delikatną skoliozę lewostronną ;p ale później ortopeda powiedział, że to nie jest skolioza, tylko boczne skrzywienie kręgosłupa. Strasznie się garbię, chciałabym pozbyć się tego nawyku, ale nie pamiętam o tym :(

    kochana, baaardzo dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w zasadzie to ja też mam boczne skrzywienie, ale staram się nie garbić ;)

      Usuń
  3. gratuluje wyróżnienia!

    cudna Kotka, szczerze podziwiam misterne dodatki i całość w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia, a koteczka coraz bardziej wypasiona :)) że tak powiem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za udział w moim candy z przyjemnością obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za miłe słowa i wyróżnienie :)
    buciki wyszły Ci uroczo - takie słodziutkie. Jesteś po szkole krawieckiej - zazdraszczam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Botki dla kotki są urocze - może już za myszkami gonić ;)
    Świetne są motylkowe poduchy z poprzedniego posta.
    Pozdrawiam i obserwuję -Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie :) Jest mmibardzo miło z tego powodu :D Bardzo przepraszam za opóźnienie w jego odebraniu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń