expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 23 sierpnia 2013

Podusie sowusie i kot

W końcu doczekałam się na kuriera, który dowiózł mi ovatę silikonową do wypełnienia poduszek i tak oto skończyłam kolejne sztuki... do sówek dołączył różowy kociak, który sprawi że i sny będą bardziej różowe :) mam nadzieję, że dziewczynkom do których pójdą te podusie, przypadną do gustu :)
Wkręciłam się w szycie tych poduszko-maskotek, jak tylko mam wolną chwilkę (czyli jak tylko moja niunia idzie spać) to zaraz biegnę do maszyny, żeby choć trochę popchnąć prace do przodu.. nie ma co, cieszy mnie to :D




a pomalutku wykańczają się podusie dla chłopców, sowa i kotek w bardziej chłodnych kolorach

   

jeszcze troszkę i na weekend będą gotowe :)







6 komentarzy:

  1. dziękuję, jest mi bardzo miło że się Wam podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szyjesz podusie:)
    Powyższa gromadka przypomniała mi o tym;) --> http://pobierak.jeja.pl/images/5/e/5/45904_szpiedzy-wszedzie-szpiedzy.jpg
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń