expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 16 sierpnia 2013

Podusia Sowusia

W środę, wieczorem skończyłam poduszeczkę dla Karolinki, wczoraj zrobiłam zdjęcia, a dzisiaj ją zaprezentuję :) oto moja podusia sowusia , na pewno uszyję takich więcej


tył podusi

a tutaj fotka żeby nie było wątpliwości skąd wzięłam wzór na poduszeczkę :)
wygląda jak komplet?

z taką sówką sny od razu robią się bardziej kolorowe :)

Karolcia w akcji :) najbardziej podobają się jej uszy, bo można je łatwo chwycić, wsadzić do buźki i porządnie wymulać..


Teraz mnie kusi uszycie podusi w kształcie kota i kwiatuszka... pożyjemy zobaczymy :)




2 komentarze:

  1. Podusia prześliczna ale jak Twoją córę zobaczyłam no to już większych śliczności nie będzie, ależ ona urocza i widać ze z podusi zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy za miły komentarz :) oj bardzo zadowolona z podusi :D córcia uwielbia się nią bawić no i oczywiście mulać jej uszy xD

      Usuń