expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 14 sierpnia 2013

Podusia Sowusia
Po dłuższej przerwie wracam :) dużo się wydarzyło ostatnimi czasy i nie miałam czasu na blogowanie, nawet usunęłam mój Koronkowy Ogródek, ale jednak brakowało mi tego więc jestem z powrotem.
A co się takiego działo? a no 24 marca urodziłam córeczkę, Karolinkę :) 4100g i 57cm 




mały pulpecik, nasze największe szczęście na świecie, pochłania mnie w całości, więc dla siebie mam niewiele czasu, ale ostatnio poczułam chęć tworzenia i maszyna ponownie pójdzie w ruch :)
Już od dłuższego czasu przymierzałam się do uszycia poduszeczki w kształcie sowy, no i w końcu dostałam natchnienie.. wzór zerżnięty z pościeli Karolci, sówka będzie wyglądać jakby była z kompletu...



Szablon zrobiony, różnokolorowe tkaniny przygotowane, już niebawem pokażę efekt końcowy mojej pracy :)

2 komentarze:

  1. Serdecznie gratulację ależ słodka ta Twoja malusia, teraz pochłania bez reszty ale jeszcze troszkę i da Ci chwile wytchnienia, a na sówkę czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no mam nadzieję, że da mi troszkę wolnego czasu, żebym mogła zająć się twórczymi pracami.. chociaż jak zacznie chodzić to może być z tym problem :) no a sówka już gotowa, tylko muszę zrobić kilka ładnych fotek i zaraz je tutaj wrzucę :) pozdrawiam ;)

      Usuń