expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 15 marca 2013

Pele Mele, kwiatki, sówki i oczekiwanie na wiosnę

   Nareszcie skończyłam swoją tablicę Pele Mele, która zawisła sobie nad komodą w kuchni. Ściana w tym miejscu straszyła straszliwą pustką, a różne karteczki, notatki, pocztówki i inne karteluszki walały się po stole, parapecie i innych różnych miejscach w domu... ale to już przeszłość, nareszcie znalazły swoje miejsce :) a oto wynik mojej pracy:


Miałam jeszcze skrawki gąbki tapicerskiej, więc wycięłam odpowiedniej wielkości prostokąt, przykleiłam go (klejem magik) na wyciętą w tej samej wielkości tekturę.  Pozszywałam kawałki tkanin i przymocowałam to wszystko do tejże gąbki. Tasiemki do przytrzymywania karteczek zrobiłam na szydełku (oj, nieźle się nad nimi namęczyłam), na środku przyszyłam stary ozdobny guziczek, który od dziecka chomikuję w swoich skarbach :)


W między czasie dziergam sobie różne takie pierdółki, czasami nie mogę się zdecydować co robić... sowy? kwiatki?  więc na początek moja pierwsza w życiu opaska do włosów:



Teraz jestem na etapie dziergania sówek i kwiatuszków, jeszcze nie wiem co z tego zrobię, może jakąś girlandę nad łóżeczko dla mojej Małej kruszynki?


Polecam tutorialiki na YT





*****

   Dzisiaj rano doznaliśmy lekkiego szoku, jak zobaczyliśmy ile śniegu spadło przez jedną noc :O   oj, grubo tego jest wszędzie, a za tydzień podobno ma być wiosna... niech szybciutko do nas zawita :)


Osiołek ma teraz niezły śnieżny bagaż do uniesienia xD


Czapla też taka smutna, czeka z utęsknieniem za wiosennym ciepełkiem.

*****








9 komentarzy:

  1. Przepiękne pele mele, z tymi szydełkowymi cudeńkami wygląda wspaniale;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) cieszy mnie to ogromnie, że się podoba :D

      Usuń
  2. śliczne prace - a ta sówka :) .... marzenie!
    Macie piękny widok z okna :)
    ja niestety mieszkam w bloku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) a sówkę bardzo prosto jest zrobić :) polecam chociaż spróbować ;)

      Usuń
  3. Hej :)
    zapraszam Cię do mnie na bloga po wyróżnienie i do wspólnej zabawy :)
    http://upomin.blogspot.com/2013/03/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie się prezentuje, dziękuję za tutoriale...
    ostatnio coś mnie natchnęło na dzierganie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a proszę bardzo ;) no mnie właśnie przez jesień i zimę wzięło na dzierganie i trochę tych robótek udało mi się zrobić jeszcze przed porodem... teraz to ciężko znaleźć czas na wszystkie swoje pasje :)

      Usuń
  5. Fantastyczna tablica:)I szydełko:)Ale zdolniacha z Ciebie:)Oczywiście zostaję na dłużej u ciebie i dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń