expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 23 lutego 2013

W oczekiwaniu na nasze małe szczęście

   A to wszystko przez Nią... przez tą małą pchełkę która siedzi mi w brzuchu i okłada swoimi nóżkami moje żebra :) To tylko dzięki niej dostałam takiej energii do działania... czas tez robi swoje, już niewiele go zostało, więc każdą wolną chwilę wykorzystuję na przygotowania do porodu no i oczywiście do urządzania dla Niej kącika w naszej sypialni.
Na pierwszy rzut chcę się pochwalić półeczką z koszyczkami wiklinowymi , która wisi nad przewijakiem... półeczka mała i słodka, ale koszyczkom czegoś brakowało, więc szybciutko to zmieniłam szyjąc im bawełniane wkłady:)

  
Serduszka są odpinane, no ale że w moim domu znaleźć jeden guzik graniczy z cudem to przyszyłam do przodów wkładów koraliki, które myślę, że dodały im większego uroku :)

 



Serduszka  uszyłam z tkaniny bawełnianej, wypchałam mięciutką owatą, a na końcu  obdziergałam je dookoła na szydełku i ozdobiłam koronkowo-jutową kokardką. Serwetka na której leżą została zrobiona przez moją mamę, która nie wyobraża sobie życia bez szydełkowania :)

7 komentarzy:

  1. Już pisałam na SM, że koszyczki są piękne! Po prostu cudo! Masz niesamowity talent w łapkach :)
    Pozdrawiam
    Lilinka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;)jest mi niezmiernie miło, że się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie te koszyczki wyglądają na półeczce. Karolka będzie otoczona pięknymi rzeczami. Pozdrawiam i dziękuję za opcję komentowania.
    Martkaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :) miło mi że tu zaglądnęłaś ;) a co do komentowania... co się nie robi dla dobrych koleżanek ze Skarbka ;D
      pozdrawiam wszystkich odwiedzających ;*

      Usuń
  4. Super Asiu! Bardzo ładne i materiał ma świetny wzór :) Już bym chciała zobaczyc co następnego wytworzy Twoja pomysłowa główka i zdolne łapki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Muszelko :D na razie chce uzupełnić mojego bloga w przedmioty , które już wykonałam, ale pomału tworzą się nowe rzeczy, a i w głowie kwitną nowe pomysły ;) tak więc niebawem pojawią się nowe posty :)

      Usuń
  5. robicie z Mamą cudeńka! piękne! :*

    OdpowiedzUsuń