expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 22 lutego 2013

No to zaczynamy :)

Witam wszystkich w moim Ogródku ;) 
   Długo zastanawiałam się nad założeniem własnego bloga, nie byłam tak do końca przekonana nad sensem jego prowadzenia, ale za każdym razem gdy wchodziłam na strony różnych blogerek zajmujących się ozdabianiem własnego mieszkania, gotowaniem, szyciem, szydełkowaniem, robieniem zdjęć etc. czułam , że jest to coś co może niesamowicie motywować do działania. Dzięki kilku osobom (na pewno je wymienię w najbliższym czasie) które prowadzą własne tutoriale, kursy, coś we mnie odżyło, obudziła się moja uśpiona wena twórcza, dzięki tym osobom nauczyłam się różnych technik , na nowo pogodziłam się ze swoją maszyną do szycia i w końcu sięgnęłam po szydełko, które moja mama kiedyś mi podarowała ze szpulką kordonka, abym przejęła po niej tak zwaną "pałeczkę".
   Koronkowy Ogródek Pachnący Czekoladą - dlaczego taka nazwa?... bo kocham swój ogródek ( już się nie mogę doczekać wiosny, znowu będę mogła posadzić jakieś smaczne warzywka, znowu zakwitną moje krzewy)... bo lubię patrzeć jak spod moich palców wychodzą delikatne koronki (którymi można ozdobić różne przedmioty)... bo lubię zapach domowych wypieków ( a jeszcze bardziej lubię patrzeć jak goście pochłaniają ze smakiem to co upiekłam).   W tej nazwie zawarte jest prawie wszystko co lubię robić, co mnie interesuje, pasjonuje i czego się jeszcze uczę. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje prace, liczę na komentarze i na ocenę... wszelkie uwagi będą mile widziane ;)

   A na dobry początek mam dla Was serduszka, które ozdobiły koszyczki wiklinowe w półeczce , która wisi nad łóżeczkiem mojej jeszcze nie narodzonej córeczki :)




W tle mój kot Filemon ;P


   

7 komentarzy:

  1. pięknie :) i taka smaczna nazwa :)
    bardzo fajnie, że się zdecydowałaś :)
    życzę tysięcy komentarzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. To dzięki Tobie założyłam tego bloga ;) przekonałaś mnie :) dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszka. Nazwa bloga bardzo ciekawa i kusząca, chyba zrobię gorącą czekoladę jeszcze dzisiaj :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ;) to miło że nazwa mojego bloga potrafi skusić do popełnienia słodkiego grzeszku :D ja też dzisiaj piłam gorącą czekoladę ;) takie tam zachcianki ciężarnej foczki xD
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak trzymaj Asiu! fajnie tutaj u Ciebie a nazwa jest bardzo urocza i kusząca... hehehe Ja napewno zagoszczę u Ciebie na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* bardzo się z tego cieszę :D

      Usuń