expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 26 lutego 2013

Kącik do przewijania

   Miałam dylemat czy pokazać to co zrobiłam, bo to absolutnie nie jest mój pomysł, ale tak bardzo mi się to spodobało i tak bardzo spasowało do mojego kącika dla mojej córeczki że musiałam odgapić ten projekt, mam nadzieje że autorka Mili, która prowadzi blog Magiczny Dom nie będzie na mnie zła ;*
   A wszystko zaczęło się od kupna półeczki z koszykami wiklinowymi na allegro, mężu powiesił, a haczyki straszyły swoją pustką i nie miałam pomysłu co tam na nich powiesić. Zaczęłam wertować neta i natknęłam się na blog Dagmary Pod norweskim niebem i jej post w którym to pokazuje swoja piękną sypialnię z kącikiem dla dziecka (tutaj).  Jakaż była moja radość jak zobaczyłam u niej podobną półeczkę jak ja mam, a na niej powieszony piękny organizer i woreczek na różności... zakochałam się w nich i musiałam mieć takie same. Napatrzyłam się napatrzyłam i od razu zabrałam się do pracy.
   Oczywiście wszystkich odsyłam na stronkę Mili, z której to wzięłam projekt na ten organizer i obiecuję jej, że następny będzie już całkiem inny (ale też z lnu, rewelacyjnie się na nim pracuje), bo nie chcę żeby ktoś zarzucił mi plagiat ;) ale na prawdę, urzekło mnie to niesamowicie... to połączenie lnu z koronką...



Koronki na organizerze kupiłam w pasmanterii, ale serweteczka, która jest naszyta na worku, to już moja praca :) moja pierwsza po bardzo długiej przerwie...
A śliniaczek to jeden z ciucholandowych zdobyczy :] uwielbiam chodzić po szmateksach ;)

Kącik do przewijania w całej okazałości... koszyczki już znacie klik :) Niebawem pokażę Wam w całości kącik dla mojej Kruszynki, ale muszę jeszcze troszkę go oporządzić ;)


4 komentarze:

  1. ta część pokazanego kącika jest bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda, czekam na resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się bardzo podoba :) szczególnie z tą serwetką :)

    OdpowiedzUsuń